/ Allmänt / Shopping / Tips /

FAUX FUR

 
Är jag den enda i hela världen som ser ut som en total PIMP i en pälsjacka? För alla er som känner mig vet att jag varit på jakt efter den perfekta pälsen så länge jag kan minnas. Det närmsta jag kommit är en från Raglady, men jag vet att jag kan hitta en som sitter bättre på mig. Nu har jag haft ögonen på en från Isabel Marant, vi får väl se! 
Pälsarna ovan kommer från Isabel Marant, Topshop, Agetha Shaggy och Unreal.


Am I the only one who looks like a PIMP in a fur coat? I've been searching for the perfect fur coat forever! I found a beautiful coat from Isabel Marant, maybe that's the one. The faux fur coats on the picture are from Isabel Marant, Topshop, Agetha Shaggy and Unreal  
Isabel Marant / New York / faux fur / fur coa / shopping
#1 / / Elin:

Pälsjacka är ju skitsnyggt!

Svar: Jag vet.. Bara att jag ser ut som en PIMP i dom haha! :(
Ella Sherif